تصاویر نمونه پژو

پژو

۲۰۶ فرانسوی از سال ۱۳۸۰ در ایران عرضه شده . تاکنون در شش تیپ مختلف تولید شده‌ است. در اینجا نمونه هایی از پژو هایی که از چراغ های اسپرت استفاده میکنند آورده شده است . که شامل خودروهای 405 و پارس نیز می باشد. 

پژو با چراغ اسپرت

پژو سیاه رنگ با هدلایت اسپرت

پژو سفید با هدلایت اسپرت

پژو 206 سفید

جدید

اصل

206

هدلایت بنفش

پارس سفید

پژو پارس سفید اسپرت

ماشین اسپرت ایرانی

405

همانطور که میبینید این چراغ ها زیبایی بخصوصی به اتومبیل ها میدهند. جهت مشاهده محصولات مخصوص مجموعه پژو میتوانید از بخش محصولات وبلاگ خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس نمونه های مختلف چراغ اسپرت ما را ببینید. پس از انتخاب نیز میتوانید از طریق صفحه سفارش محصول اطلاعات کامل تماس را دریافت نموده و جهت دریافت محصول هماهنگ شوید.

سفارش محصول

پژو ۴۰۵ حدود سه دهه در ایران تولید شد. خانواده ۴۰۵ که شامل انواع ۴۰۵، روآ، آردی، ۴۰۵ استیشن و پارس می‌شود از ابتدای تولیدشان تا سال ۱۳۸۹ حدود ۲ میلیون و ۲۹۵ هزار دستگاه توسط ایران‌خودرو تولید شده‌اند که پس از خانواده پراید بیشترین تیراژ خودرو از ابتدای صنعت خودروسازی ایران را از آن خود کرده‌است.

در ایران چندین خودرو بر اساس پلت فرم پژو ۴۰۵ تولید می‌شود. پژو پارس یا پژو پرشیا فیس لیفتی از پژو ۴۰۵ است که در آن در بخش‌های سپر جلو و عقب، جلوپنجره، در کاپوت، چراغ‌های جلو و عقب و در صندوق عقب نسبت به ۴۰۵ تغییر بافته‌است.

کلید واژه ها : تصاویر چراغ اسپرت ، ماشین اسپرت ایرانی ،
تاريخ : جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ⏰ MR.CO